کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

پشتیبانی مشتریان

تمامی مراحل خرید از طریق 3 پیامک به مشتری اطلاع رسانی می شود. 1- ثبت سفارش و فاکتور آن، 2- تایید آن توسط تیم پشتیبانی و 3- کد رهگیری برای مشتری پیامک خواهد شد.( حتما شماره سفارش رو پیش خودتون نگه دارید.)

  1. پشتیبانی تلفنی در روزهای کاری ازساعت 9 صبح الی 6 عصر و پنج شنبه ها از ساعت 9 صبح الی 2 بعد از ظهر در خدمت مشتریان گرامی است.
  2. همچنین مشتریان محترم می توانند از طریقتلگرام یا واتس اپ با پشتیبانی در تماس باشند.

عدم موجودی، تغییر قیمت و نوسانات بازار

  1. معمولا در فصل هایتابستان و پاییز به علت چاپ کتاب های جدید ممکن است بعضی از کتاب ها در بازار کم یاب شوند. بنابراین اگر احیانا کتابی بعد از سفارش ناموجود باشد، کارشناسان پشتیبانی وحیدبوک برای کسب تکلیف (عودت مبلغ یا تامل تا تکمیل شدن سفارش) با شما تماس خواهد گرفت. در این صورت با صلاحدید مشتری امکان لغو سفارش یا جایگزین کردن آن با محصول مشابه وجود خواهد داشت.
  2. در فصل هایتابستان و پاییز معمولا کتاب ها دچار افزایش قیمت می شوند. تیم وحیدبوک تمام تلاش خود را می کند تا بلافاصله بعد از تغییر قیمت یک کتاب، قیمت آن را در سایت اصلاح کند. اما در مواردی با توجه به حجم بالای کتاب ها، ممکن است این کار زمان بر باشد. لذا در موارد بسیار معدودی ممکن است بعد از سفارش بدلیل تغییر قیمت یک کتاب، از پشتیبانی سایت با مشتری تماس گرفته شود و تغییر قیمت به اطلاع وی برسد. ضمن پوزش بابت این موضوع خواهشمندیم با واریز وجه اضافه شده مساعدت لازم را با همکاران ما بفرمایید.

 

بانک کتاب وحیدبوک ، برترین سایت در این زمینه می‌باشد، که امکانات فراوانی برای خرید کتاب اینترنتی در اختیار افراد می‌گذارد و یک بستر ایده آل در زمینه‌ی خرید کتاب کنکور با تخفیفات 15 الی 30 درصدی می باشد. این مجموعه با دربرگیری امکانات متنوع نظیر معرفی، بررسی و مقایسه کتاب‌های کمک درسی و بهترین منابع کنکور، تخفیف‌های جذاب و ارسال رایگان، توانسته است محیطی مناسب برای خرید را برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم نماید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به سایت وحیدبوک می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user