کالاها

دسته بندی ها

کالاها

دسته بندی ها

قوانین و مقررات وبسایت فروشگاه ما به شرح زیر می باشد :

خرید های ثبت شده ی قبل از ساعت 16، روزکاری بعد ارسال می شود. بعد از ساعت 16 دو روزکاری بعد ارسال می شود. سفارش روزهای تعطیل دو روز کاری بعد ارسال می شود.

سلامت محصولات

کتاب های چاپی

  1. کتاب های چاپی بدون عیب و نقص ظاهری، بسته بندی شیک  برای مشتری ارسال خواهند شد.
  2. سال چاپ، تعداد صفحات، نویسنده کتاب ها، همواره بروز هستند و می توانید در هنگام خرید آنها را مدنظر قرار دهید.
  3. برای کتاب های چاپیکه دارای نقد و بررسی هستند، در پایان بخش نقد و بررسی به این موضوع اشاره شده است که این نقد براساس کدام چاپ انجام شده است. نقد و بررسی کتاب ها همواره بروز می شوند ولی در هنگام خرید فقط سال چاپ که در بالای صفحه محصول قید شده است را معیار قرار دهید

لوازم تحریر

  1. محصولات لوازم تحریر و بازی های فکری و سرگرمی با نهایت دقت بسته بندی و ارسال خواهند شد.
  2. تمامی اطلاعات فنی و کاربردی این دسته از محصولات در صفحه هر محصول قید شده است.
  3. در محصولاتی که دارای تنوع رنگی هستند، مشتری می تواند رنگ مورد نظر را انتخاب و بعد از محصول را به سبد خرید خود اضافه نماید.

بسته بندی و ارسال

سفارش های تهران

  1. سفارش های شهر تهران (مناطق 22 گانه)، به 2 روش انجام میشود 1)ارسال همان روز معمولا بین بازه 2-4 ساعته توسط پیک موتوری با پرداخت هزینه ارسال 95000 انجام میگردد.
  2. ارسال 1 روزه با این تفاوت که روز کاری بعد ارسال توسط پیک موتوری با هزینه ارسال 70000 انجام میگردد.
  3. ارسال با الوپیک یا اسنپ باکس: شما دوستان عزیز که عجله دارید میتونید بعد از ثبت سفارش در هر ساعتی با دفتر تماس بگیرید و با پرداخت هزینه ی پیک ( B.P ) بسته ی خود را 2 الی 5 ساعت بعد تحویل بگیرید.
  4. سفارش های استان تهران از ساعت 12 بعد از ظهر تا 9 شب به دست مشتری خواهد رسید.
  5. رساندن مرسوله فقط یک بار به عهده وحید بوک است و در صورت حاضر نبودن مشتری یا ثبت آدرس اشتباه هزینه ارسال مجدد به عهده مشتری است.
  6. مامور پیک اجازه ورود به داخل ساختمان را ندارد و مرسوله را جلوی درب ورودی ساختمان (نه درب ورودی واحد) تحویل مشتری خواهد داد.
  7. در شهرک های نظامی، اجازه ورود به داخل شهرک به پیک داده نمی شود. لذا جهت دریافت مرسوله پیک با مشتری جهت حضور جلوی درب شهرک هماهنگی خواهد کرد.

سفارش های شهرستان ها

  1. ارسال کتاب در همه استان های کشور (بجز تهران) و شهرهای اطراف تهران (مثل اسلامشهر، دماوند، رودهن، ورامین و رباط کریم و…)از طریق پست پیشتاز امکان پذیر است.
  2. ارسال محصول از طریق پست پیشتاز، حدود 2 تا 4 روز کاری به طول می انجامد.
  3. بدلیل تعطیلی پست در روزهای پنج شنبه و جمعه، سفارش های چهارشنبه، روزشنبه ارسال می شوند.
  4. کد رهگیری پستی تا پایان ساعت کاری در همان روز تحویل بسته به پست برای مشتری پیامک خواهد شد.
  • در حال حاضر شیوه پرداخت فقط به صورت آنلاین هست از طریق کارت های شتاب بانکی
  • در آخر زمانی که سفارش شما با موفقیت ثبت شد، سیستم به شما یک شماره سفارش میدهد . حتما شماره سفارش رو پیش خودتون نگه دارید.

بانک کتاب وحیدبوک ، برترین سایت در این زمینه می‌باشد، که امکانات فراوانی برای خرید کتاب اینترنتی در اختیار افراد می‌گذارد و یک بستر ایده آل در زمینه‌ی خرید کتاب کنکور با تخفیفات 15 الی 30 درصدی می باشد. این مجموعه با دربرگیری امکانات متنوع نظیر معرفی، بررسی و مقایسه کتاب‌های کمک درسی و بهترین منابع کنکور، تخفیف‌های جذاب و ارسال رایگان، توانسته است محیطی مناسب برای خرید را برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم نماید.

کلیه حقوق این سایت متعلق به سایت وحیدبوک می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user