پیشنهاد شگفت انگیز!

گاج فرمول بیست فلسفه دوازدهم + کتابچه

شناسه محصول: 9001 دسته: ,
بدون امتیاز
0 دیدگاه
توضیحات کوتاه
ناشر:‌ گاج
سال تحصیلی:‌ دوازدهم انسانی
نویسنده:‌ رضا آقاجانی ، ابراهیم امینی ، حیدر جلالی
دسته بندی: فرمول بیست
نام درس: فلسفه و منطق
تعداد صفحات:‌ 190
سال انتشار:‌ 1403
ارسال رایگان خریدهای بالای ۱ میلیون تومان
ارسال رایگان خریدهای بالای ۱ میلیون تومان

کد تخفیف ارسال رایگان: vahidbook403

موجود در انبار
  • ارسال از ۱ روز کاری
  • ارسال فوری در شهر تهران و شهرستان
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

Original price was: ۲۲۰,۰۰۰تومان.Current price is: ۱۵۴,۰۰۰تومان.

ویژگی های فرمول بیست فلسفه دوازدهم گاج

1) ویژه دانش‌آموزان رشته‌ انسانی
2) ارائه آموزش و درسنامه کامل و آموزش کامل مطالب کتاب درسی
3) شامل 1300 پرسش تشریحی
4) ارائه‌ی 3 دوره نمونه سوال امتحانی
5) همراه با پاسخ‌های کاملا تشریحی
6) همراه با 4 ساعت فیلم آموزشی ویژه شب امتحان به صورت QR
7) مطابق با آخرین تغییرات کتابهای درسی
8) متناسب با سطح آزمون های سراسری کشوری

فرمول بیست فلسفه دوازدهم گاج

بررسی کتاب فلسفه دوازدهم فرمول بیست گاج

برای موفقیت در امتحانات نهایی سراسری مدارس و همچنین کسب نمره بهتر برای تاثیر روی کنکور دسترسی به کتابهای آموزش و تمرین با رویکرد امتحانی ضروری است. مجموعه کتاب‌های فرمول بیست یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب موفقیت دانش‌‌آموزان در امتحانات پایان‌ترم بوده که از 4 بخش کلی آموزش و درس‌نامه، پرسش تشریحی و نمونه سوال امتحانی، پاسخ‌نامه و فیلم آموزشی تشکیل شده است.
کتاب فرمول بیست فلسفه دوازدهم گاج با هدف ارائه محتوای مناسب و کاربردی از کتاب فلسفه پایه دوازدهم برای آمادگی در امتحان نهایی است. در این کتاب تلاش شده مطالب ضروری به نحوی طبقه‌بندی شود که بتواند پاسخ‌گوی نیازهای دانش‌آموز در راستای موفقیت در امتحان نهایی باشد. این اثر از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:
در این درس می‌خوانیم: در بخش مذکور به بیان اهداف اصلی و فرعی هر درس اشاره شده است.
مشاوره: مولفان در بخش مشاوره، میزان اهمیت هر درس در امتحان نهایی و بارم‌بندی امتحانی هر درس در امتحانات تشریحی نوبت اول و دوم را بیان کرده‌اند
نکته مفهومی: دانش‌آموزان می‌توانند نکات کلی و میان‌بر برای درک بهتر مفاهیم مهم هر درس را در بخش نکته مفهومی مطالعه نمایند.
درس در یک نگاه: ارائه نموداری خلاصه هر درس، جهت نگاهی کلی به درس و مطالعه سریع و مرور آن قبل از امتحان قسمت دیگر این کتاب بوده که در این بخش به آن پرداخته شده است.
سؤالات تشریحی: این بخش شامل تعداد زیادی سوال متنوع منطبق بر امتحان نهایی در انواع مختلف صحيح و غلط، جای خالی، دو گزینه‌ای، کشف ارتباط، پاسخ کوتاه، پاسخ بلند برای آمادگی در امتحانات میان ترم و پایان ترم می‌شود
پاسخ‌نامه تشریحی: این امکان برای دانش‌آموزان فراهم شده تا در این قسمت پاسخ‌هایی کافی متناسب با راهنمای تصحیح امتحان نهایی بررسی نمایند
امتحان نهایی: ارائه 3 دوره سؤالات امتحان نهایی سال‌های اخیر همراه با پاسخ تشریحی از مواردی است که در این بخش ارائه گردیده است.
فیلم آموزشی: دانش‌آموزان می‌توانند با اسکن QRکد ابتدای بخش سوالات تشریحی به 4 ساعت فیلم آموزشی ویژه شب امتحان هم دسترسی پیدا کنند.

مقایسه مجموعه کتاب های فرمول بیست گاج

سری کتاب‌های «فرمول بیست» یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب موفقیت دانش‌‌آموزان در امتحانات پایان‌ترم بوده که از 4 بخش کلی آموزش و درس‌نامه، پرسش تشریحی، نمونه سوال امتحانی و پاسخ‌نامه تشکیل شده است. هدف این مجموعه ارائه محتوای مناسب و کاربردی از کتاب دین و زندگی پایه دوازدهم برای آمادگی در امتحان نهایی است. در این مجموعه کتاب تلاش شده مطالب ضروری به نحوی طبقه‌بندی شود که بتواند پاسخ‌گوی نیازهای دانش‌آموز در راستای موفقیت در امتحان نهایی باشد. مجموعه کتابهای فرمول بیست با آخرین تغییرات کتابهای درسی منطبق شده و سعی شده تا تمامی نیازهای شما را برای رویارویی با نمونه سوالات آزمون سراسری و جامع آماده نماید.
مجموعه کتاب های فرمول بیست انتشارت گاج همانطور که از نام آن پیداست با هدف دستیابی شما به نمره بیست طراحی و تالیف شده است.