پیشنهاد شگفت انگیز!

فارسی آسان دوازدهم تیرگان

دسته:
بدون امتیاز
0 دیدگاه
توضیحات کوتاه

نام کتاب: فارسی آسان دوازدهم
انتشارات: نشر تیرگان
سری: فارسی آسان
سال انتشار: 1403
رشته تحصیلی: ریاضی فیزیک, علوم تجربی, علوم انسانی

ارسال رایگان خریدهای بالای ۱ میلیون تومان
ارسال رایگان خریدهای بالای ۱ میلیون تومان

کد تخفیف ارسال رایگان: vahidbook403

موجود در انبار
  • ارسال از ۱ روز کاری
  • ارسال فوری در شهر تهران و شهرستان
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

Original price was: ۲۲۰,۰۰۰تومان.Current price is: ۱۷۶,۰۰۰تومان.

معرفی و بررسی کتاب فارسی آسان دوازدهم انتشارات تیرگان

کتاب فارسی آسان دوازدهم یکی از معروفترین و پرفروشترین کتاب های کمک درسی در حوزه ادبیات پارسی در سراسر ایران است که در سال 1401 در نشر تیرگان تجدید چاپ شد. کتاب فارسی آسان دوازدهم یکی از کتاب های مجموعه فارسی آسان انتشارات تیرگان بوده که مثل دیگر خواهر برادر های خود به کمک معلمان و دانش آموزان در کلاس های درس می شتابد.

هدف از تولید و چاپ کتاب های فارسی آسان این است که تمرکز معلمان ادبیات و دانش آموزان به جای اینکه روی صرف وقت و انرژی روی مطالب تکراری حفظی باشد، روی مطالب فهمیدنی باشد که نیاز به تمرین و کار بیشتری در کلاس دارد. نویسندگانی که این مجموعه کتاب ها را به نگارش درآورده اند معلمان با تجربه ای هستند که بیش از سی سال از تجربه تدریس آن ها گذشته است. پس از کسب تجاربشان به این نتیجه رسیدند که برای اینکه روند آموزش درس ادبیات در مدارس تسهیل پیدا کند بهتر است کتابی نوشته شود تا به کمک معلمان و دانش آموزان بیاید.

چنین شد که پس از چند سال تحقیق و پشتکار معلمان ادبیات با تجربه کشور مجموعه کتاب های فارسی آسان نشر تیرگان به چاپ رسیدند.

مزایای استفاده از کتاب های فارسی آسان نشر تیرگان

مجموعه کتاب های فارسی آسان در ابتدای تولد خود به صورت آزمایشی در کلاس های درس مولفانش توسط خود نویسندگان کتاب مورد آزمایش قرار گرفت. پس از اینکه ایرادات کتاب رفع شد معلمان بیشتری رفته رفته طرفدار این کتاب ها شدند.

یکی از مهمترین مزایای این کتاب این است که به بهترین شکل ممکن در وقت و زمان معلمان سر کلاس صرفه جویی میکند. معلمان ادبیات اظهار داشته اند که اکثر زمان خود را وقت گفتن معانی شعر، واژگان سخت و عبارت های دشوار می کرده اند. در نتیجه زمانی که این کتاب این معانی را برای دانش آموزان آورده است دیگر لازم نیست معلمان وقت خود را صرف این کنند که دانش آموزان معانی را بنویسند. نوشتن معانی جملات و واژگان توسط دانش آموزان زمان زیادی از کلاس میگیرد.

اما این بدین معنی نیست که کتاب های فارسی آسان تمامی مسائل را در کتاب حل کرده است. چرا که اگر اینگونه بود کتاب جای خود معلم را میگرفت و کیفیت یادگیری بسیار پایین می آمد. در نتیجه از دومین مزیت کتاب های فارسی آسان می توان به این اشاره کرد که از آنجایی که آرایه های ادبی باید توسط معلم گفته و آموزش داده شود، دانش آموزان تمرکز خود را سر کلاس درس حفظ میکنند و مطالب فهمیدنی را از معلمان می آموزند.

از سومین مزیت کتاب های فارسی آسان این است که معلمان و دانش آموزان پس از پایان زمان کلاس خستگی کمتری را حس میکنند. در نتیجه انرژی بیشتری برای دیگر کلاس ها خواهند داشت. هم چنین همین ایجاد خستگی کمتر باعث می شود دانش آموزان علاقه بیشتری به دروس ادبیات پیدا کنند، حسی که از آن ها چندین سال است گرفته شده است.

چهارمین مزیت کتاب فارسی آسان دوازدهم این است که دانش آموزان با نمونه سوالات امتحانی آشنا خواهند شد. چرا که در انتهای هر درس نمونه سوالات امتحانی و تشریحی برای تمرین بیشتر آورده شده و معلمان ادبیات می توانند پس از حل تمارین و رفع اشکال مطمئن شوند که دانش آموزان از پس سوالات امتحانی هر قسمت بر خواهند آمد.