پیشنهاد شگفت انگیز!

تست دین و زندگی جامع جلد اول خیلی سبز

بدون امتیاز
0 دیدگاه
توضیحات کوتاه

ناشر:‌ خیلی سبز
سال تحصیلی:‌ کنکور
نویسنده:‌ زهرا سمیعی عارف ، حامد دورانی
دسته بندی: تست جامع خیلی سبز
نام درس: دین و زندگی
تعداد صفحات:‌ 532
سال انتشار:‌ 1401

ارسال رایگان خریدهای بالای ۱ میلیون تومان
ارسال رایگان خریدهای بالای ۱ میلیون تومان

کد تخفیف ارسال رایگان: vahidbook403

موجود در انبار
  • ارسال از ۱ روز کاری
  • ارسال فوری در شهر تهران و شهرستان
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

Original price was: ۲۸۱,۰۰۰تومان.Current price is: ۲۲۴,۸۰۰تومان.

ویژگیهای کتاب دین و زندگی جامع خیلی سبز
همانطور که می دانید جهت موفقیت در کنکوری که شما در آن شرکت میکنید، داشتن استعداد به تنهایی کافی نیست و داشتن کتاب های بروز و با کیفیت، نقش زیادی خواهد داشت. . کتاب دین و زندگی جامع کنکور خیلی سبز به صورت دو جلدی منتشر شده است که جلد اول شامل درسنامه و تست های دین و زندگی دهم یازدهم و دوازدهم می باشد و جلد دوم شامل پاسخنامه تشریحی است. در مجموع کتاب شامل 2336 تست می باشد که به صورت استاندارد تالیف شده است. همچنین لحن کتاب ساده روان و قابل فهم می باشد.
شایان ذکر است که در این کتاب ترجمه فارسی همه آیات، شماره سوره و مفهوم اصلی آیات به طور کامل آورده شده است و حجم درسنامه خوب و حتی کمی بالاست.

تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی جامع خیلی سبز
مجموعه کتابهای تست جامع خیلی سبز اصولا برای هر درس شامل مطالب و مفاهیم مقطع دهم و یازدهم و دوازدهم می باشد. این کتابها با هدف تسلط شما بر خط به خط کتاب درسی گردآوری و تالیف میشود. کتاب دین و زندگی جامع خیلی سبز نیز از این مجموعه شامل سه بخش سوالات ، درسنامه و پاسخنامه می باشد و به صورت دو جلدی منتشر میگردد. که در زیر به تفصیل مورد بررسی قرار میگیرد :

1) درسنامه
درسنامه کتاب دین و زندگی جامع کنکور جلد اول خیلی سبز لحنی ساده و دوران و قابل فهم دارد و در این بخش تلاش زیادی شده است که دانش آموز بتواند با مطالعه آن به سوالات به درستی جواب دهد. به همین دلیل موارد لازم برای یادگیری بصورت کامل در هر درس ذکر شده است و سعی شده تا کلیه نکات و مفاهیم به صورت درس به درس ارائه شود.
بخش درسنامه حاوی مطالب زیر است:
مقدمه
هدف کلی
مفاهیم اصلی درس
مطالب بسیار مهم: این مطالب در کنکور سراسری چندین بار تکرار شده است.
رابطه علت و معلولی
احادیث
اشعار
تقدم و تاخر
آیات به همراه ترجمه آن ها

2) تست (سوالات)
این بخش شامل سوالات چهار گزینه ای، سوالات تالیفی، سوالات کنکور سراسری می باشد که با توجه به استقبال کم نظیر داوطلبان کنکور از کتاب دین و زندگی جامع کنکور خیلی سبز تطابق بالایی با سطح و نوع سوالات کنکور سراسری داشته است.
ترتیب سوالات چهارگزینه ای موجود در کتاب مطابق با کتاب درسی است و سعی شده تا انواع تیپ بندی های تستی در کتاب موجود باشد و انطباق این مجموعه تست با سطح تست های کنکور کم نظیر می باشد. تست ها عموما مفهومی و نکته دارند.

3) پاسخنامه کلیدی
این بخش در انتهای کتاب در جلد اول قرار دارد و دانش آموز می تواند پاسخ کلیه پرسش های کتاب را به صورت کاملا خلاصه و کلیدی در تنها چند صفحه ملاحظه کند.
دقت فرمایید که پاسخنامه تشریحی سوالات در جلد دوم کتاب دین و زندگی جامع ارائه شده است.

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.