پیشنهاد شگفت انگیز!

تست شیمی جامع کنکور جلد دوم خیلی سبز

بدون امتیاز
0 دیدگاه
توضیحات کوتاه

ناشر:‌ خیلی سبز
سال تحصیلی:‌ کنکور
نویسنده:‌ نیما سپهری ، مهدی براتی ، یاسر عبداللهی
دسته بندی: تست جامع خیلی سبز
نام درس: شیمی
تعداد صفحات:‌ 596
سال انتشار:‌ 1403

ارسال رایگان خریدهای بالای ۱ میلیون تومان
ارسال رایگان خریدهای بالای ۱ میلیون تومان

کد تخفیف ارسال رایگان: vahidbook403

موجود در انبار
  • ارسال از ۱ روز کاری
  • ارسال فوری در شهر تهران و شهرستان
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

Original price was: ۵۵۰,۰۰۰تومان.Current price is: ۴۴۰,۰۰۰تومان.

ساختار کتاب تست شیمی جامع خیلی سبز
کتاب شیمی جامع انتشارات خیلی سبز ویزه رشته ریاضی و تجربی در جلد اول شامل سه بخش قسمت درسنامه آموزشی، سوالات و پاسخنامه می باشد.

1) درسنامه
در این بخش تلاش زیادی شده است که دانش آموز بتواند با مطالعه آن به سوالات به درستی جواب دهد. به همین دلیل موارد لازم برای یادگیری بصورت کامل و در ابتدای هر بخش از کتاب آمده است. جهت یادگیری بهتر دانش آموز، این بخش شامل نکات، بچه ها مراقب باشین ، پاورقی و… می باشد.
در بخش نکات و مفاهیم از شکل ها و جداول متعدد استفاده شده تا جمع بندی مطالب به نحو احسن ارائه شده باشد. همچنین در پایان کتاب فصلی با عنوان ضمیمه ارائه شده که مطالب حفظ کردنی سه پایه دهم و یازدهم و دوازدهم را در قالب عنصر شناسی ، ماده شناسی ، فرمول شناسی ، نمودار شناسی و مقایسه مرور و بررسی میکند. حجم درسنامه کتاب شیمی جامع خیلی سبز بیشتر مناسب جمع بندی و مرور مفاهیم می باشد.

2) تست (پرسش های چهارگزینه ای ) و تمرین :
در این بخش تست ها از آسان به سخت چیدمان شده و به نوعی تست های کتاب شیمی جامع خیلی سبز طبقه بندی شده است و سعی شده تا بر طبق کتاب درسی ، درس به درس پیش رفته باشد. همچنین حجم تست های کتاب بالا و مناسب کار مفصل روی مفاهیم می باشد. سوالات کتاب شیمی جامع شامل موارد زیر می باشد:
سوالات تالیفی جدید
سوالات کنکورهای سراسری
سوالات برگرفته از متن و تمرین های کتاب های درسی
سوالات از هر در سخنی ویژه کنکور در انتهای هر فصل

3) پاسخنامه کلیدی:
این بخش در انتهای کتاب در جلد اول قرار دارد و دانش آموز می تواند پاسخ کلیه پرسش های کتاب را به صورت کاملا خلاصه و کلیدی در تنها چند صفحه ملاحظه کند. لازم به ذکر است که پاسخنامه تشریحی سوالات در جلد دوم کتاب شیمی جامع خیلی سبز ارائه شده است.