پیشنهاد شگفت انگیز!

تست زیست شناسی دهم ویژه کنکور 1404 خیلی سبز

5.00
2 دیدگاه
توضیحات کوتاه

ناشر:‌ خیلی سبز
سال تحصیلی:‌ دهم تجربی
نویسنده:‌ کمیل نصری ، پوریا خیراندیش ، فاطمه آقاجان پور ، حسن محمد نشتایی
دسته بندی: تست خیلی سبز
نام درس: زیست شناسی
تعداد صفحات:‌ 688
سال انتشار:‌1403

ارسال رایگان خریدهای بالای ۱ میلیون تومان
ارسال رایگان خریدهای بالای ۱ میلیون تومان

کد تخفیف ارسال رایگان: vahidbook403

موجود در انبار
  • ارسال از ۱ روز کاری
  • ارسال فوری در شهر تهران و شهرستان
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

Original price was: ۷۶۵,۰۰۰تومان.Current price is: ۶۱۲,۰۰۰تومان.

ویژگی تست زیست شناسی دهم ویژه کنکور 1404 خیلی سبز

1) ویژه دانش آموزان رشته تجربی در مقطع دهم
2) مناسب برای داوطلبان کنکور 1404
3) مطابق با کتاب درسی جدید زیست شناسی دهم
4) متناسب با سبک جدید طراحی سوالات کنکور سراسری
5) شامل درسنامه درس به درس کامل و جامع
6) شامل بانک تست تالیفی و کنکوری استاندارد سازی شده (1577 تست)
7) ارائه تست های طبقه بندی شده و ترتیب شده از آسان به سخت
8) به همراه مجموعه تست های ترکیبی برای داوطلبان کنکور
9) ارائه نکات کنکوری هر درس و شرح فعالیت های کتاب درسی
10) به همراه سوالات آزمون های قلم چی
11) پاسخ های کاملا تشریحی برای کلیه سوالات در همین کتاب

 

آموزش (درسنامه) :

آموزش مطالب کتاب زیست شناسی دهم در کتاب پیش رو ساده و قابل فهم بوده ولی حجم درسنامه ها زیاد است و ممکن است از حوصله خارج باشد. برخی از درسنامه ها خارج از کتاب درسی هستند، با این وجود اگر دانش آموزان حوصله کنند و وقت کافی صرف نمایند، اطلاعات کاملی را دریافت خواهند کرد و این درس نامه ها شما را از هرگونه درسنامه دیگر بی نیاز خواهد کرد.
از ویژگی های مهم کتاب تست زیست شناسی دهم ویژه کنکور 1404 خیلی سبز ارائه متن کتاب درسی، سوالات کنکور سراسری چند سال اخیر و آزمون های آزمایشی و تجربه و سلیقه مولفین به درسنامه های است که به این کتاب جهت بخشیده است. با توجه به سطح نکات ذکر شده در درسنامه و ذکر کردن نکات به صورت کامل در کنار هم و عدم تفکیک دقیق آن ها بر حسب اولویت در یادگیری، این درسنامه به دانش آموزان متوسط تا قوی توصیه می شود اما دانش آموزان با پایه ی ضعیف تر در درس زیست شناسی بهتر است ابتدا از کتاب هایی شروع کنند که نکات پایه ای تر را بررسی و آموزش دهد و پس از تسلط بر متن کتاب درسی، کتاب زیست شناسی دهم تست خیلی سبز را در برنامه ی آموزشی خود جای دهند.

تست زیست شناسی دهم ویژه کنکور 1404 خیلی سبز - وحید بوک
تست زیست شناسی دهم ویژه کنکور 1404 خیلی سبز – وحید بوک

درسنامه های کتاب زیست شناسی دهم تست خیلی سبز با محوریت آموزش بهتر مفاهیم کتاب درسی و مشخص کردن بخش های مهم کتاب درسی نوشته شده است. با توجه به نکات فراوانی که در درسنامه گنجانده شده برای دانش آموزانی که قصد به چالش کشیدن اطلاعات خود و تکمیل آن را ندارند، آزار دهنده خواهد بود. با توجه به اینکه مولفین سعی کرده اند خلاقیت و نوآوری را در تست ها به اوج خود برسانند، تست ها و مطالب سلیقه ای فراوانی در میان مطالب کتاب زیست شناسی دهم تست خیلی سبز خواهید یافت که گاهی با منطق کتاب درسی همسو نیستند. اما مولفین احتمال داده اند که ممکن است در آزمون کنکور سراسری این مطالب مورد توجه قرار گیرند.

تست :

برای هر درس از کتاب زیست شناسی دهم مجموعه بینظیری از تست های تالیفی و کنکوری (1300 تست) ارائه شده و این تست ها به صورت طبقه بندی شده می باشد که تست های کافی و متنوعی اعم از نکات خط به خط، تست های مفهومی و ترکیبی دیده می شود که دارای روند آموزشی مناسبی هستند ولی مولفان از تست های موسساتی نظیر گزینه 2 و قلم چی در میان سوالات خود استفاده نکرده اند. سطح تست ها از پرسشهای ساده تا قوی را پوشش داده و تا حد قابل قبولی متناسب با کنکور می باشد. پاسخ بسیاری از تست ها به خوبی تشریح شده ولی در بعضی موارد به توضیح مختصرتری اکتفا شده است ولی اختلالی در روند یادگیری یا فهم دانش آموز ایجاد نمی کند. مولفین کتاب زیست شناسی دهم تست خیلی سبز سعی خود را کرده اند تا حداکثر نوآوری را به خرج داده و ایده های نو را در تست ها بگنجانند که در بسیاری از موارد بجا و درست اجرا شده، ولی در بعضی از تست ها سلیقه ای بودن و خارج از کتاب بودن به وضوح مشهود است.

تست زیست شناسی دهم ویژه کنکور 1404 خیلی سبز - وحید بوک
تست زیست شناسی دهم ویژه کنکور 1404 خیلی سبز – وحید بوک

اگر دانش آموزی مطالب درسنامه ی کتاب زیست شناسی دهم تست خیلی سبز را مناسب خودش میبیند پس احتمالا در پاسخ دهی به تست های این کتاب نیز مشکلی نخواهد داشت. اما در کل این تست ها به دانش آموزان متوسط تا قوی پیشنهاد میشود و دانش آموزانی که احساس میکنند در مطالب پایه ای تری مشکل دارند بهتر است به تست هایی رجوع کنند که به تثبیت مطالب بپردازد. اگر بخواهیم هدف مولفین کتاب زیست شناسی دهم تست خیلی سبز را در طراحی تست ها بسنجیم باید گفت که هدف مولفین هم افزایش تسلط هم روبرو کردن دانش آموزان با تست های جدید بوده است. به همین دلیل دانش آموزانی که احساس ضعف در مطالب عمقی کتاب درسی می کنند بهتر است از کتاب هایی استفاده کنند که در درجه ی اول به تثبیت مطالب می پردازند.

پاسخ نامه :

تمامی تست های موجود در کتاب شامل پاسخ نامه تشریحی و کلیدی است و اگر به دنبال تسلط کامل بر مطالب کتاب درسی هستید پیشنهاد میشود حتما پس از مطالعه درسنامه و خودآزمایی در بخش تست، مطالعه پاسخنامه ها را از دست ندهید!

ساختار کتاب تست زیست شناسی دهم ویژه کنکور 1404 خیلی سبز

فهرست مطالب ارائه شده در کتاب پیش رو و تعداد تست های هر بخش از کتاب به شرح جدول زیر است:

فصل تعداد تست
فصل1: دنیای زنده 206
فصل2: گوارش و جذب مواد 241
فصل3: تبادلات گازی 231
فصل4: گردش مواد در بدن 271
فصل5: تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد 207
از یاخته تا گیاه 226
جذب و انتقال مواد در گیاهان 196
پاسخنامه تشریحی

قیمت کتاب تست زیست شناسی دهم ویژه کنکور 1404 خیلی سبز

کتاب زیست شناسی 1 تست خیلی سبز ویژه کنکور 1404 با کیفیت خوبی از نظر چاپ به صورت تمام رنگی و کاغذ مرغول تولید شده و به همین دلیل قیمت کمی ندارد. اما با توجه به کیفیت بالای محتوا در کنار کیفیت چاپ مناسب و استفاده از چاپ تمام رنگی برای راحتی بیشتر شما عزیزان این قیمت منصفانه به نظر میرسد. عشق کتاب این ضمانت را به شما میدهد که شما این کتاب را با بهترین قیمت و بالاترین تخفیف به صورت اینترنتی خریداری کنید و با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید

کتاب تست زیست شناسی دهم ویژه کنکور 1404 خیلی سبز

می توانیم به جرات بگوییم کتابی که در دست شماست، چه از لحاظ درسنامه و چه از لحاظ تست، تکنیکی ترین و نزدیک ترین کتاب زیست به کنکور است. برای تالیف این کتاب ساعت ها وقت گذاشتیم و فکر کردیم تا به کتابی برسیم که برخی ویژگی های آن را در ادامه با هم بررسی کنیم :
درسنامه : درسنامه ی این کتاب کاملا منطبق با متن و شکل های کتاب درسی است. چرا که در کنکورهای نظام جدید، طراح کنکور نشان داد که وفاداری کاملی به کلمه کتاب درسی دارد و اغلب گزینه های سوال کنکور، عین متن کتاب درسی بودند.
قیدها: از آن جایی که در برخی تست های کنکور، قیدها مهم بوده، قیدهای کتاب درسی با فونت خاص مشخص شدن مثل: اغلب، بعضی و …
مفهوم: هر جا که نیاز بود متنی از کتاب کامل توضیح داده شود تا مطلب بهتر درک شود، آیکون مفهوم آوردیم و مسئله را شرح دادیم!
شفاف سازی: هر جا بین متن ها و یا متن و شکل کتاب درسی کژتابی یا تناقض ظاهری وجود داشت! آیکون شفاف سازی را آوردیم و مسئله را ابتدا مطرح و سپس حل کردیم!
هرجا خواستیم نظرتان را به کلمات مهم و تست خیز جلب کنیم، استثنائی را نشان دهیم و… از این آیکون استفاده کردیم.
اگه گفتی: سوالات کوتاه پاسخ برای تسلط شما روی جزء به جزء درس نامه که برای اولین بار در کتاب ما مطرح می شود.
رادیولوژی: حدود 30 سوال کنکور 1400، از نکات شکل ها طرح شده بود. در نتیجه در این کادر مو به مو به بررسی نکات کنکوری شکل های کتاب درسی پرداختیم.
مرکبات: از آن جایی که مطالب زیست شناسی به هم مرتبط هستند و در کنکورهای اخیر، هم سوالات ترکیبی افزایش یافته، در این کادر تمام نکات ترکیبی مرتبط با موضوع بحث را آوردیم تا خیالتان از این بابت راحت شود. نکاتی که طراحان کنکور و آزمون های آزمایشی از آن ها به عنوان تله تستی استفاده می کنند، با آیکون تار عنکبوت عنوان شدند.
فعالیت: نکات مرتبط به فعالیت های کتاب درسی یا پاسخ فعالیت ها در این عنوان آمده است.
حاشیه: بعضی جاها لازم بوده تا برای فهم بهتر یک مطلب، توضیحات خارج از کتاب داده بشه تا آن قسمت کاملا براتون جا بیوفته، اون قسمت هارو با این آیکون مشخص کردیم.
تست ها: تست های این کتاب کاملا به سبک تست های کنکورهای نظام جدید طراحی شده و کاملا جدید هستند. در هر فصل، اول تست های گفتاری آمده است که نسبتا روند آموزشی دارند! یعنی ابتدا تست های آموزشی تر آمده که مطالب را پاراگراف به پاراگراف آموزش می دهند و سپس تست ها سخت تر شده! در بین تست ها، کامنت هایی برایتان گذاشتیم تا پله پله با آن ها جلو بروید و بدانید هر تست به چه کاری می آید.
تست های ترکیبی: در آخر هر فصل آمده اند و مشابه تست های ترکیبی کنکور هستند و اگر با فصل های جلوتر دهم ترکیب شده اند جلوی آن ها(10+) می خورد! و اگر با یازدهم، (11+) و اگر هم با دوازدهم ترکیب شده باشند، جلوی آن ها (12+) می خورد!
پاسخ نامه تشریحی: کاملا و 100درصد تشریحی است و دلیل درستی و نادرستی هر گزینه یا مورد را بیان می کند. در ضمن امسال کلی نکته کنکوری و جدول هم در میان پاسخ ها گذاشتیم که در پاسخ تست ها، کلی به کنکور نزدیک تر شویم.