پیشنهاد شگفت انگیز!

ماجرای بیست عربی یازدهم خیلی سبز

بدون امتیاز
0 دیدگاه
توضیحات کوتاه

ناشر:‌ خیلی سبز
سال تحصیلی:‌ یازدهم ریاضی – یازدهم تجربی
نویسنده:‌ علی جعفری ندوشن،سید محمدعلی جنانی
دسته بندی: ماجراهای من و درسام
نام درس: عربی
تعداد صفحات:‌ 200
سال انتشار:‌ 1403

ارسال رایگان خریدهای بالای ۱ میلیون تومان
ارسال رایگان خریدهای بالای ۱ میلیون تومان

کد تخفیف ارسال رایگان: vahidbook403

موجود در انبار
  • ارسال از ۱ روز کاری
  • ارسال فوری در شهر تهران و شهرستان
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

Original price was: ۲۳۵,۰۰۰تومان.Current price is: ۱۸۸,۰۰۰تومان.

ماجرای بیست عربی یازدهم خیلی سبز

یک درس نامه بسیار کامل و جامع به همراه ریز به ریز نکات کلیدی که هیچ مطلبی از چشم شما پنهان نماند. گویش روان این کتاب باعث آموزش مفهومی این درس شده چرا که گویش بسیار روان دارد. تمام واژه نامه هر درس قبل از متن براتون با معنی گذاشته شده. غیر از ترجمه متن هر درس ترجمه جدای کلمات نیز هست حتی کاربرد قواعد در متن هر درس ریز به ریز بررسی شده. یکی از مهم ترین چالش های عربی متضاد، مترادف و جمع مکسر هست که در هر درس مورد تحلیل قرار گرفته.

سوال امتحانی :
بعد از هر درس نامه نمونه سوالات امتحانی در قالب جای خالی، عبارت معنایی، واژگان، مترادف و متضاد و… هست. همچنین در پایان هر سوالت چهار گزینه نیز هست.

خلاصه درس :
در نظر داشته باشید که این کتاب قبل از آزمون های نیم سال بخشی با عنوان اشنایی با برخی افعال فارسی هست که بتوانید مفاهیم و قواعد عربی را مفهومی باد بگیرید بعد از آن خلاصه درس هست که دیگه نیازی به مرور کل کتاب نیست و به راحتی و در کوتاه ترین زمان می توانید یه کتاب عربی را مرور کنید. یه بخش هست مشاوره ی شب امتحان که بهتون کامل توضیح میده کدام بخش مهم تر و یا کدام سوالات بارم بیش تری داره که زمان بیش تری بزاری و آماده بشی شک نکن که اینا از آسمون نوشته نشده بلکه با توجه به بودجه بندی آموزش و پرورش و سابقه چندین ساله هست. البته این مشاوره کلی صحبت دیگه هم باهات کرده!!!

امتحان :
خب بخش مهمی که خودتون ارزیابی می کنید و می بینید چه قد آمادگی دارید آزمون های نیم سال اول و دوم هست دو آزمون نیم سال اول و چهار ازمون نیم سال دوم. برای نیم سال اول و پایان ترم هم 6 آزمون جامع ارائه شده است که دانش آموز با حل کردن آن ها می تواند با خیال راحت در تمام امتحانات شرکت کند.

پاسخنامه تشریحی:
پاسخ نامه کامل و تشریحی برای تمام سوالات نیز در انتهای کتاب براتون گذاشته شده. این پاسخ‌ها کامل و جامع به همراه معانی تمامی عبارات و واژه هاست.