پیشنهاد شگفت انگیز!

پاسخ زیست شناسی دهم جلد دوم برآیند نشرالگو

بدون امتیاز
0 دیدگاه
توضیحات کوتاه

ناشر:‌ نشر الگو
سال تحصیلی:‌ دهم تجربی
نویسنده:‌ اشکان هاشمی
دسته بندی: زیست نسل جدید
نام درس: زیست شناسی
تعداد صفحات:‌ 368
سال انتشار:‌ 1403

ارسال رایگان خریدهای بالای ۱ میلیون تومان
ارسال رایگان خریدهای بالای ۱ میلیون تومان

کد تخفیف ارسال رایگان: vahidbook403

موجود در انبار
  • ارسال از ۱ روز کاری
  • ارسال فوری در شهر تهران و شهرستان
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

Original price was: ۳۸۰,۰۰۰تومان.Current price is: ۳۰۴,۰۰۰تومان.

درسنامه کتاب نسل جدید زیست شناسی دهم نشر الگو در جلد اول :
درسنامه زیست شناسی نسل جدید در جلد اول کامل ، جامع و درس به درس پیش رفته است. در بخش درسنامه کتاب شما با جدول های متعدد ، نکات برجسته ، مثال های حل شده می باشد. در این بخش سعی شده تا هیچ نکته ای از دید مولف جا نمانده باشد و مفاهیم هر گفتار به طور کامل مورد بررسی و ارائه شده باشد.
در بخش مثال حل شده سعی شده تا تله های تستی نیز در حد امکان ارائه شده باشد. درسنامه کتاب دارای QM نیز هست که به صورت صوتی بخش به بخش کتاب قابل شنیدن می باشد.
همچنین برای تسلط بر تست های نکته دار کد های QT نیز در کنار بعضی تست ها آورده شده است.

تست ( تمرین ) :
پرسش های چهار گزینه ای کتاب زیست شناسی نسل جدید دهم در جلد اول نشر الگو به صورت درس به درس و بر طبق گفتار های کتاب درسی زیست شناسی دهم توسط دکتر اشکان هاشمی تالیف شده است. سطح تست های کتاب استاندارد و در سطح کنکور سراسری است. تست های ارائه شده در هر بخش بعد از درسنامه و مرتبط با درسنامه ارائه شده می باشد.
در پایان تست های سطح متوسط ، آرشیوی از تست های سطح پیشرفته با عنوان ATP تالیف شده که تسلط شما را بر مفاهیم بر گفتار بالا خواهد برد. تمامی تست های کتاب به همراه کیو آر کد Qr code در کتاب آورده شده که با اسکن آن به پاسخنامه تشریحی دسترسی خواهید داشت.
همچنین در پایان هر فصل سه آزمون جامع پیشرفته 20 سوالی تالیفی ، کنکور های آزمایشی و کنکور های سراسری چند سال اخیر طراحی و تالیف شده است.

پاسخنامه کلیدی :
در انتهای جلد اول کتاب جامع زیست شناسی دهم نشر الگو پاسخنامه کلیدی تمامی آزمون ها و سوالات کتاب ارائه شده است.

پاسخنامه تشریحی و ایستگاه های درختی :
جلد دوم کتاب جامع زیست شناسی 1 دهم نشر الگو تالیف دکتر اشکان هاشمی شامل پاسخنامه تشریحی و در انتها شامل ایستگاه های درختی می باشد که با بررسی تمامی گزینه های صحیح و غلط و ارائه جمع بندی نکته ای کمک شایانی به تسلط شما بر مفاهیم درسی خواهد کرد.