پیشنهاد شگفت انگیز!

شیمی دوازدهم مبتکران جلد دوم

بدون امتیاز
0 دیدگاه
توضیحات کوتاه

ناشر:‌ مبتکران
سال تحصیلی:‌ دوازدهم ریاضی-دوازدهم تجربی
نویسنده:‌ بهمن بازرگانی
دسته بندی: شیمی مهندس بازرگانی
نام درس: شیمی
تعداد صفحات:‌ 620
سال انتشار:‌ 1403

ارسال رایگان خریدهای بالای ۱ میلیون تومان
ارسال رایگان خریدهای بالای ۱ میلیون تومان

کد تخفیف ارسال رایگان: vahidbook403

موجود در انبار
  • ارسال از ۱ روز کاری
  • ارسال فوری در شهر تهران و شهرستان
  • گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

Original price was: ۷۲۰,۰۰۰تومان.Current price is: ۵۷۶,۰۰۰تومان.

تست کتاب شیمی دوازدهم مبتکران جلد دوم :
حجم تست های کتاب شیمی دوازدهم بهمن بازرگانی جلد دوم بالاست و تقریبا شما را برای خرید کتاب مکمل بی نیاز خواهد کرد. تست ها مطابق با درس به درس کتاب درسی پیش می رود و به صورت طبقه بندی شده ارائه شده است و در چهار دسته سطح بندی شده که با نام آسان ، متوسط ، سخت و خیلی سخت طبقه بندی شده است که با اشکال کاریکاتور نشان گذاری شده است. تمامی پرسش های چهارگزینه ای کتاب تیپ بندی و با شکل های متفاوت سطح بندی شده است. تست های المپیادی و تست های کنکوری سال های گذشته در کتاب ارائه شده اما تست خارج از کنکور و کتاب درسی در این کتاب مطرح نشده است.
بعضی از تست ها با علامت VIT مشخص شده که نشان دهنده اهمیت بالای این تست ها برای آن دسته از دانش آموزانی است که زمان کافی برای حل تمامی تست های کتاب را ندارند و تست های دسا ( سطح بعد اهمیتی ) که در مرحله دوم اهمیت قرار دارند. توصیه می شود که چنانچه فرصت کافی برای حل و مرور تمامی سوالات را ندارید تست های V.I.T را به همراه پاسخنامه تشریحی و درسنامه ها مطالعه فرمایید.
فصل سوم که شیمی جلوه ای از هنر زیبایی و ماندگاری است شامل 383 تست به همراه 35 تست آزمون و فصل چهارم که شیمی راهی به سوی آینده ای روشن تر است شامل 516 تست به همراه 35 تست آزمون می باشد.
همچنین در پایان سوالات کنکور گذشته داخل و خارج کشور نیز ارائه شده است.

درباره مهندس بهمن بازرگانی :
مهندس بهمن بازرگانی متولد 1342 از مولفان برگزیده درس شیمی دارای تالیفات متعدد در زمینه شیمی کنکور با همکاری انتشارات اندیشه سازان کار خود را آغاز کرد و پس از ادغام این موسسه با انتشارات مبتکران مجموعه کتابهای شیمی کنکور را با مبتکران تجدید چاپ نمود.
تالیفات مهندس بهمن بازرگانی در درس شیمی از پرفروش ترین و معتبرترین منابع کنکور سراسری است که شامل درسنامه بسیار قوی و جامع، تست های سطح بندی شده کنکور سراسری و تالیفی است. مجموعه کتابهای تست شیمی بهمن بازرگانی در مقطع دهم ، یازدهم و مقطع دوازدهم توسط ایشان تالیف گردیده است.

کتاب شیمی دوازدهم مبتکران جلد دوم در یک نگاه :
1) شامل فصل 3 و فصل 4 شیمی دوازدهم کتاب درسی شیمی دوازدهم
2) درسنامه و ایستگاه های درس و نکته
3) تست های طبقه بندی شده از آسان به خیلی سخت (1032 تست)
4) استفاده از علامت های کارتونی برای یادگیری بهتر
5) پاسخنامه کاملا تشریحی به همراه آموزش ضمن پاسخ به سوالات